MÁS Jóga Otthon - 12 napos Ráhangolódás

Hangolódj rá a Lélegzetedre! Hangolódj rá a testedre!

12 napos INGYENES otthoni jóga sorozat 

Már régóta szeretnél jógázni, de nem tudsz eljárni rendszeresen egy stúdióba, vagy éppen szégyenlős vagy egy kicsit? Jó lenne az otthonod nyugalmából megismerkedni a jógával?

Nagyszerű lehetőség ez az otthoni ingyenes sorozat, amely könnyed és hatékony gyakorlatokon keresztül ismertet meg a légzéssel összekoordinált mozgás örömével.

A program a feliratkozást és a regisztrációt követően azonnal elérhető.

A sorozat videóit minden nap emailben fogod megkapni. A MÁS Ráhangolódás otthoni jóga videókat a regisztrációt követően 30 napig fogod tudni elérni.

Felhasználási feltételek

Adatvédelmi tájékoztató

A jelentkezéssel egyidejűleg elfogadod a felhasználási feltételeket és az adatvédelmi tájékoztatót, továbbá tudomásul veszed, hogy a jóga programban a részvétel kizárólag saját felelősségre történik, ezzel kapcsolatban sem az Agnisoma jogi képviselőit, sem az oktatót semmilyen felelősség, vagy kártérítési kötelezettség nem terheli.

Kérjük gyakorolj figyelmesen és ésszel, érzéssel! Ha figyelmesen követed az utasításokat, nem lesz semmilyen problémád.

A feliratkozással hozzájárulsz, hogy a részedre az Agnisoma programjairól tájékoztatást küldjünk. Adataidat bizalmasan kezeljük, másnak ki nem adjuk. Az értesítőről pedig bármikor leiratkozhatsz. 

Mitől MÁS ez a jóga mint a többi online elérhető jóga videó?

A MÁS jóga egy teljesen egyedi rendszer, amely kifejezetten a légzésre és a testérzetekre teszi a hangsúlyt. Mindenkinek mások a testi adottságai, így ebben a rendszerben az a legfontosabb, hogy a leghatékonyabban mozgasd át magadat a lehetőségeidhez képest.

A MÁS jógáról, ami egy ayurvédikus jóga itt többet is olvashatsz, de az eddigi résztvevők kommentjei a legbeszédesebbek.

Beszéljenek azok, akik már elvégezték az otthoni jóga tanfolyamot:

Ebből a sorozatból én mindenképpen megtanultam kicsit lelassulni.
Egy dinamikus irányzathoz szoktam hozzá, rendszeresen gyakorlom az asthanga-t, és nagyon jól esett ez a kevésbé bonyolult de ugyanakkor izzasztó gyakorlatsor.

Amit tanultam, hogy legyek türelmesebb magamhoz és a testemhez. Nagyon élveztem az oktató stílusát és profizmusát. Mindig türelemmel nem kapkodva adtad az instrukciókat és nem volt unalmas.

A MÁS jóga gyakorlatsor számomra abban más, hogy nem kényszerít bele semmiféle akrobatikus pózokba, hanem éppen a napi állapotomtól függően vagy éppen függetlenül tudom végezni a gyakorlatokat. Ugyanakkor nekem szükségem van a sorozatokra, hogy tudjam mikor mi következik.

Minden nap tanultam valami mást és különösen tetszett hogy a hasizmot és a tartóizmokat sokat kell használni.

Már várom a személyes találkozást.

Nagypálné Széles Beáta

Gabi lénye már az első pillanatban megfogott. Közvetlen és barátságos stílusa sokat segített abban, hogy ne álljak meg akkor sem ha éppen rossz napom van. Sajnos nincs lehetőségem eljárni annyit jógázni amennyit szeretnék, ezért ez az otthoni program ideális számomra. Nem vagyok teljesen kezdő, a gyakorlatok során lehetőséget kaptam arra, hogy jobban elmélyüljek a légzésem tökéletesítésében.

Gyenge Katalin

Gabi, a videóid fantasztikusak! Két napja életemben először becsípődött a derekam és szerintem a videóid hozták helyre. Még mindig a nr. 1 jógatanár vagy számomra. Köszönöm, hogy tanulhattam tőled.

Vaszil Enikő

Jógaoktató

Gabiról csak jók a tapasztalataim. Jól érthetőek a gyakorlatok. Minden korosztálynak szívesen ajánlom.

Dávid Katalin

Régóta készülök jógát tanulni, de a súlyom, majd később a korom miatt halogattam. Csoportba a fentiek miatt nem szívesen mentem. Örömmel tapasztaltam, hogy ezek a 12 percek nem megterhelőek, és 1-2 kivétellel a gyakorlatokat is el tudtam végezni. Az oktató kedves, figyelmes, tényleg TANÍT. Bátran ajánlom 60 felett is mindenkinek, mert elvégezhetőek és nem fárasztóak a gyakorlatok, sőt felfrissítenek.

Azért más a MÁS jóga, mert otthon végezhető, bármely időpontban, és ismételhető naponta többször is

Csóri Éva

Köszönöm a MÁS jóga lehetőségét!!!
Fantasztikus minden perce, napról napra új energiákat szabadított fel bennem, és már működik a reggeli gyakorlás is 🙂 !
Igazad volt….csak elhatározás és kitartás kellett hozzá, hogy a mindennapok részévé váljon! KÖSZÖNÖM a bíztatást, a kedves szavakat, amik a kezdeti nehézségeken átlendítettek!
Várom az esetleges folytatást, vagy egy személyes MÁS JÓGA lehetőségét!

Horváth Éva

Éppen jókor jött ez a sorozat. Ebben a nagy energia hajszában hajlamos időnként ( még a jógaoktató is ) megfeledkezni arról, hogy a jóga : Türelem, türelem, és türelem.
Sérülésekkel küszködtem és már kezdtem türelmetlen lenni a gyógyulást és fejlődést illetően egyaránt.
A MÁS jóga  gyakorlás egyszerre erősít és nyújt a megfelelő időben és helyen váltakozva jól felépítve a sorozatot, emiatt szerintem nagyon hatásos és a fejlődés is gyorsabb lehet. Bár elsőre könnyűnek tűnik de végigcsinálva kiderül , hogy gyakran az alapoknál vannak az elmaradások.
A jóga megéléséhez, ( mint az élet megéléséhez ) energia kell.
Úgy gondolom,sokan teszünk sokat ezért, de nem mindig vesszük észre, hogy amivel dolgozunk és ami keletkezik, az még mindig a radzsasz.
A Más jógával sikerült megélnem , hogy türelmes és szattvikus legyen a gyakorlás.
Ez a metódus az ászanákon keresztül is tükrözni tudja a jóga szellemiségét. Többféle rendszert vegyítek a gyakorlásom és az oktatás során is, de a MÁS jóga tényleg más, és érdemes mélyebbre menni benne, akár gyakorlóként akár oktatóként.
Az a figyelem és tudatosság amivel a gyakorlatokat végezni kell,okvetlenül elindít a belső úton.
Érdekes, hogy az általában használt mozgás – légzés szinkron gyakorláshoz képest, az Ujjáyi légzés ( bár erőteljesebb légzés fajta ) mégis mélyebb finomabb hatást hoz létre, ami motiváló, élvezhető, a megértés és türelem irányába ható.
És, mivel a türelem energetikai kérdés, itt szépen bezárult egy kőr a számomra. Ilyen és ehhez hasonló tapasztalatok érhetik a MÁS jóga gyakorlóját.
Kedves Gabi! Köszönet a lelkes és odaadó munkádért és főleg a hitelességért, amellyel tanítod ezt a rendszert!
Dudás Anna

jógaoktató

Gabi számomra igazán inspiráló jógaoktató! Pontos, jól érthető instrukciói segítenek a gyakorlatok elsajátításában, magamévá tételében. Ebben a beteges januári időszakban, 2 kisgyermek édesanyjaként a 12 perces szeánszok nagyon jó lehetőséget nyújtottak arra, hogy ugyan nem sokat, de magamra szánjak egy kis “énidőt”.

A légzésre koncentrálás segített, hogy befelé irányítsam a figyelmem – mégha két örökmozgó ugrált is körülöttem, vagy rajtam -, s a gyakorlatok után sokkal frissebben, “tisztább” aggyal fordulhattam feléjük. A sorozatok nem megterhelőek, de pont annyira átmozgatnak, hogy  utána jól eső bizsergés járja át a testem (lelkem).
A programot ezért is ajánlom, ajánlottam olyanoknak, akik eddig nem próbáltak jógázni, vagy az volt a kifogásuk, hogy nincs a mozgásra elég idejük.

Puskás Éva

Nagyon szeretem Gabi hitelességét, nőiességét, erejét és bátorságát. Minőségi, igényes módon adja át a tapasztalatok útján megélt tudást.
Megtanít lélegezni, másképp figyelni a testedre. Számomra is egy új világot nyitott meg, amiben nagyon szeretek lenni, és tudok benne egyedül is haladni. Először arra gondoltam milyen rövid idő napi 10 perc, de örömmel tapasztaltam, hogy a kevesebb néha tényleg sokkal több 🙂
A MÁS jóga segít  haladni a saját utunkon, ahol lehetőségünk van megtalálni és aktivizálni a bennünk lévő erőt, női minőséget, amire az élet minden területén szükségünk van.
Faidt Lilla

Kedves Gabi!

Egyik nagy hozadéka, hogy képes voltam csak ezért reggel korábban kelni, mert igazán remek indítása a napnak.

A gyakorlatok nagyon jól rávezettek az Ujjayi légés technikájának megismerésére, és ahogyan ígérted, arra, hogyan mozdulj a lélegzeteddel.

Jól épülnek egymásra, és az óra eleji ismétlések tovább vezetnek a következő szintre.

Nagyon kellemes a hangod, az egész megjelenésed, érthetőek az utasításaid.

Mindenkinek ajánlanám kortól, nemtől függetlenül, de elsősorban az ülőmunkát végző kollégáim körében reklámoztam.

Én többnyire statikus gyakorlatokat végzek, a tiédben pedig az tetszik, hogy egy pózban centiket mozdulva ismételteted a gyakorlatot, ami segít jobban átlélegezni egy-egy ászanát.

Miért érdemes végigcsinálni? Lendületet ad a napnak és kedvet csinál a folytatáshoz.

Bíró Melinda

A YouTube-on találtam egy videót Gabitól (Jóga otthon – a derék, a gerinc és a nyak átmozgatása), a nehéz napok után ez segített. Feliratkoztam, kipróbáltam a többi videót is, tetszett. Majd decemberben jelentkeztem kíváncsiságból a 12 napos Ráhangolódásra.
Jöttek kora reggel a videók, mikor még felkelni sincs kedve az embernek, de jók voltak, egyszerűek, nem volt megerőltető, követhető volt minden gyakorlat. Nem kellett előtte megnézni a videót, lehetett elsőre, egyszerre és lemaradás nélkül végezni. Szimpatikus volt, hogy egymásra épültek a napok, mindig alaposan elmagyarázta a gyakorlatot, felhívva a helytelen mozdulatokra a figyelmet, nyugodt hangjára talán még jobban esett a mozgás.
> Hogy miben más?
> Mindenben MÁS, nem tudom semmihez hasonlítani, nem lehet.
> Ezután is akad 10 percem naponta.

Horváth Anikó Zsuzsanna

Nagyon hasznos volt számomra a jóga gyakorlatsor. Nem kezdőként is sok újat adott, nagyon jól be tudtam illeszteni a mindennapos gyakorlásomba. Számomra új volt ez a fajta mély, Ujjayi légzéssel végzett gyakorlás, és nagyon hatékonynak éreztem. Kezdőknek, és haladóknak is ajánlom a videókat. Rövidek, érthetőek, jól egymásra épülnek. Már máshol is követtem Gabi óráit, akkor is tetszett a stílusa, és ez a fajta gyakorlás. Nem annyira megerőltető, de nagyon hatékony, és érezhető a fejlődés.

Mátyus Magdolna

Régóta foglalkozom jógával, sok helyen megfordultam. Most egy hosszabb szünet után Gabi videósorozatát választottam a visszatéréshez, ráhangolódáshoz. Azt kell mondjam, hogy nagyon jó döntés volt, így megkíméltem magam egy kapkodó, “durr-bele” kezdéstől, ami valószínűleg nem tett volna jót a testemnek. Mindig lenyűgöz Gabi alapossága, természetes stílusa, videón keresztül is tökéletesen követhető, érthető minden. A harmonikusan felépített mozdulatsorok és a légzés – ha nem is tűnnek elsőre túl látványosnak – átmozgatják minden porcikámat és odavezetik a figyelmemet a testembe, fokozatosan készítve fel az egyre összetettebb tudatos mozgásra. Jó volt megengedni magamnak, hogy van idő erre a fokozatosságra és alaposságra, megfigyelni a testem, és ezt a videósorozat felépítése illetve a MÁS jóga megtámogatta. Mindenkinek – kezdőknek, újrakezdőknek, minden korosztálynak – szeretettel ajánlom, próbáljátok ki! 🙂

Egervári Júlia

Szobrász, képzőművész

Gabit mar régebb óta ismerem és nagyon nagyra tartom emberként és jógaoktatóként egyaránt.

A mostani 12 részes sorozat is bebizonyította hitelességét és hatalmas tudását.

Magam is jógaoktatóként dolgozom, így inspiráló és friss volt a gyakorlás számomra 12 napon át Gabival.
Úgy vélem azonban, hogy aki most jógázott először annak is könnyen követhető, megfelelő mennyiségű információt tartalmazott a 12 minivideó. MÁS-ként indul a nap egy MÁS sorozattal, így bátran ajánlom Gabit mindazoknak, akik fejlődnének a jóga által!

Apró Kata

jógaoktató, Chandra Jógastúdió

Nagyon köszönöm a Más jógát!
Edzőkènt sokszor van elfáradva a testem, de ez a jóga valahogy más módon lazitott el!

Nyerges Ágnes

Gabi Jóga sorozata segített hogy naponta jógázzak. Jól felépített és instruált gyakorlatokat mutatott be, ezáltal tökéletesebben sikerült végrehajtanom a pózokat. Segített a légzésfigyelés jobb elsajátításában. Kellemes hangon, meggyőzően adta át a tudását.

Minden jógázni vágyónak jó szívvel ajánlom.

Boros Ferencné

Tavaly egy hosszabb kézirat szerkesztésekor hónapokon keresztül kora reggeltől késő estig a számítógépem előtt ültem. A szoros határidő miatt szinte fel sem álltam a gép mellől, a sok üléstől viszont kellemetlen érzés lett úrrá a testemen: mintha ólomsúlyok kerültek volna a gyomromba. S bár tudtam, hogy mozognom kellene, pont ez az érzés gátolt benne. Decemberben egy barátnőm javaslatára regisztráltam Gabi ingyenes jóga videójára. A gyakorlatsor szerintem azért jó, mert 8-10 percet a legszorosabb határidő mellett is magamra szánhatok, s ez a jóga számomra azért más, mint a többi, mert ritmusát tekintve az ideális középutat képviseli: nem túl lassú, de nem is aerobic-szerűen gyors; kellemesen megmozgat miközben kilazítja az érzékenyebb testrészeimet. A légzésgyakorlatokkal kombinált feladatsor után felfrissülve és jó közérzettel folytatom a munkámat.

Morsányi Bernadett

Először is azért írom ezt a pár sort, mert mozogni jó!

Reggel egy rövid légzéssel és átmozgatással, nyújtással indítani a napot, azt meg személyes tapasztalatból mondom, hogy nem MÁS mint mégjobb. A fogadalmaknak, halogatásoknak, hogy “majd elkezdek mozogni” most véget vethetsz! Rövid ugyanakkor megmozgat, könnyű, de mégis bemelegedsz és tettél valamit a testedért és az egészségedért.

Ha valaki már próbált jógázni azért (hasonló de mégis MÁS, mint a napköszöntő jógagyakorlat) ha meg még nem, akkor itt az idő! Követhető, pontos és érthető gyakorlatok és utána könnyebben indul be a nap. És  jó ebben a zilált rohanó világban megállni és legalább 12 percet magunkra figyelni. Úgyhogy hajrá! Jógára fel!

Pámer Csilla